Os nenos e nenas de 5 anos prepararon este ano unha obra de teatro que nos presentaron ao resto de compañeiros e compañeiras de infantil. Gustounos moito e fixérono realmente ben. Moitas grazas por compartir ese momento con nos!
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.